W pierwszej kolejności należy uzmysłowić sobie jak istotną rolę w życiu każdego człowieka pełni internet. W ciągu ostatnich lat internet okazał się najważniejszym miejscem dystrybucji usług, w dużej mierze poprzez ich łatwą dostępność i duży wybór. Także promocja w dzisiejszych czasach w większości mieści się w ramach internetu. Najważniejsze światowe marki inwestują ogromne środki w reklamę w social media lub w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Wyszukiwarka Google posiada aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach na Polskim rynku. W miesiącu jest to aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby również dodać, że nawet 70% Polaków codziennie używa internetu. Jak więc być widocznym w Google?
Ponad 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Jest to między innymi jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. https://cheersgroup.pl . Statystyki mówią, że aż 90% użytkowników internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyszukiwania i nawet 51% osób klika tylko w pierwszą wyszukaną stronę.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszelkie działania, które mają na celu zdobycie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Działań tych dokonują eksperci, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy potrafią skutecznie pozycjonować stronę internetową. Stale podlegające zmianom algorytmy Google muszą być nieustannie monitorowane tak, żeby wybierać najlepszą możliwą strategię dla każdej strony klienta. Najważniejsze jest to żeby zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, żeby usunąć wszelkie błędy, zwiększyć jej prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.
-link building, czyli działania mające na celu promowanie strony we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych poprzez jej linkowanie.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o unikalne, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak ważne?
Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to zagwarantowanie sobie lepszej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania wśród klientów i realnego powiększania sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!
Zostaw komentarz